۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

جهاد تبیین نیاز مهم و ضروری جامعه امروز است

جهاد تبیین نیاز مهم و ضروری جامعه امروز است

کرمانشاه-فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: جهاد تببین نیاز مهم و ضروری جامعه امروز با توجه به هجمه رسانه‌ای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، اظهار کرد: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه دشمنان با همه سناریوهایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی کردند، شکست خورده و ناکام ماندند.

وی افزود: محکم کردن پایه‌های نظام از اوجب واجبات است و تا زمانی که به اعتقادات خود پایبند بمانیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم مهمترین سرمایه نظام هستند با پشتوانه مردم و در سایه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم در همه بسترهای امنیتی، دفاعی موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: جهاد تبیین نیاز مهم جامعه امروز است و باید تبیین شود که کجا بودیم و به کجا می‌خواهیم برسیم و اگر این مسیر را ادامه ندهیم چه بر سرمان خواهد آمد.

ریحانی با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی، گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد در حوزه فضای مجازی ضعف‌هایی داریم که باید بر مقابله با آنها راهکار پیدا کرده و خود را توانمند کنیم تا بتوانیم در این حوزه هم در برابر دشمن بایستیم.

ریحانی تاکید کرد: با تولید محتوا می‌توانیم دشمنان را به جامعه بشناسانیم و افراد جامعه به ویژه جوانان اتفاقات و چالش‌هایی که آمریکا و دشمنان برای ما ایجاد کرده و می‌کنند را نمی‌شناسند که باید برای آنها تبیین و روشن شود و در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات نظام را به اطلاع جوانان و مردم برسانیم.

کد خبر 5655541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha